ADD SOME TEXT THROUGH CUSTOMIZER

dana

01 noiembrie 2020

Niciun comentariu

Personalizarea serviciilor, un must have în industria hotelieră

Atunci când te pui în pielea clientului înțelegi cel mai bine așteptările lui, nevoile lui, iar acest lucru te ajută să aduci personalizare serviciilor pe care le livrezi. Este un aspect pe care e necesar să-l ai în vedere dacă lucrezi în regim hotelier sau dacă oferi servicii în general.

 

S-a constatat că un procent semnificativ de oameni își doresc să experimenteze servicii personalizate. De exemplu: să găsească la hotelul unde se cazează mici detalii care se regăsesc în obiceiurile lor; să poată face rezervările la hotel de pe un telefon, simplu, accesând maxim 3 click-uri; să aibă acces rapid la cineva care să le răspundă prompt întrebărilor pe care le au; să aibă posibilitatea de a alege camera care răspunde cel mai bine pretențiilor sau nevoilor sau să primească sugestii în legătura cu acest lucru.

Sunt multe aspecte care-l fac pe un client să se simtă bine, important, ceea ce va aduce aprecieri imediate la adresa serviciilor hotelului. Oamenii reacționează emoțional atunci când este vorba despre modul în care le sunt satisfăcute sau nu propriile așteptări sau când sunt surprinși cu ceva, cât de mărunt ar fi. Reacția imediată este să spună mai departe despre experiența avută într-un loc, de modul în care a fost servit,  postează o fotografie cu surpriza găsită în camera din hotel, cu preparatul din farfurie, cu priveliștea din balconul camerei, iar exemplele pot continua.

 

Pentru că oamenii sunt diferiți și pentru că o ședere la hotel în interes de afaceri este diferită față de cea care este destinată unei călătorii, vacanțe este important să aflăm cât mai mute informații despre client chiar înainte de a ajunge să se cazeze.

 

Review-rile lăsate de clienți pe paginile de socializare, pe platformele de rezervare, pe pagina hotelului vor fi puncte de reper și pentru viitorii oaspeți. Oricât ne dorim să mulțumim pe toată lumea, acest lucru nu este posibil și e normal să fie așa. Clienții pot să facă, însă, diferența între review-rile afișate și să verifice obiectivitatea acestora. Până la urmă alegerea este în mâna fiecăruia, iar această alegere va fi influențată de multe aspecte: financiare, scopul cazării, ranking, notele acordate de către clienți, ușurința cu care ajunge să primească informații rapide, locația hotelului, facilități.

 

Chiar și posibilitatea de a-și personaliza ambianța în camera de hotel este un lucru care contează și care va fi apreciat de oaspeți, cum ar fi reglarea intensității luminii, a temperaturii.

Este cert că atenția la detalii, la interesele pe care clienții le pot avea în funcție de motivul călătoriei, facilitățile oferite sunt deosebit de importante și reprezintă cartea de vizită pentru un hotel care se respectă.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *